02-05-11

Hejsan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag här, men det har varit mycket så har varken haft ork eller lust.
Men men så är det. :)
Ingen som följer denna bloggen ändå så det spelar nog inte sån stor roll, hahah.
Jag har inte så mycket att komma med.

Men just nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting och är hungrig och bara är och segar och dör. Nä men. :p
Väntar på ett spel som ska laddas ner klart men det har typ laggat fast och GAH, jag dör. Allt ska bara krångla hela tiden. :(

Usss!!

Men men, livet går upp och ner. Konstigt egentligen hur bra allt kan vara ena sekunden och i andra är allt åt helvete. Ännu läskigare är att det kan gå på en sekund knappt.
Gäller ju att inte vara känslig, annars går det ju åt helvete. :p

Vad händer och fötter i sommar då? Själv ska jag nog till Turkiet med en kompis. Sedan vet jag inte. Man får ju passa på att hitta på och göra så mycket som möjligt nu när det äntligen är sommar! :D

Men ja, nu har jag inget mer att säga förutom att sköt om er osv. :)
Och om ni vill läsa mer från mig så får ni nästan komma på förslag om något. För jag har inte en enda clue. För att veta min dag är ju inte så speciellt roligt. Utan det är mer mina åsikter isåfall jag skulle kunna skriva om. För jag har många sådana. Hahah. :)

Nu ska jag vara duktig och laga mat så..

Ha det gött! :)







Kommentarer
Postat av: uncle ben

bahhahahahaha

2011-05-03 @ 23:05:34
Postat av: CC

Snygg tjej.. ;)

2011-05-03 @ 23:45:06
Postat av: Till: CC

Sötnos är du Kim! :D

2011-05-04 @ 00:39:54
Postat av: Till: uncle ben

Joel.. käft.. :)

2011-05-04 @ 00:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0