11-05-11

HEJ DÄR! :D

Hur mår ni? :) Själv mår jag faktiskt helt okej. Så länge jag lyckas stöta bort mina jobbiga tankar som min hjärna gääärna skänker mej. *suck*
Visst är det jobbigt när ens hjärna är sur på en och verkligen gör raka motsaten till vad man EGENTLIGEN vill? Jag måste ha gjort något riiiiiktigt elakt mot min...

Men iallafall, jag fortsätter blogga nu för jag fick veta att det faktiskt finns folk som läser den. :') Helt otroligt. Trodde det bara var typ 2 pers eller ngt men så kolla jag statistiken och jävlar ja. Hela 21 pers hade varit inne! Nu vet jag att någon av er kommer ba "21? hahah fan vad lite", men det är sjuuukt mycket för mej så hysch på er bara!

Idag har jag varit, inte med en fis.. Utan en prutt, som heter Tim.. fast med K.. Istället för T.. (älskar att kalla han Tim för han hatar det så grovt (6)) Hahaha, nä men det har varit as myyyyyjs! :D Fast han bara satt helt besatt av sin jävla serie medans jag ba var.. Bäst. Som alltid! :)

Hur som helst!! Annars funkar det väl. Skolan flyter på, är nästan klar med allt nu så nu är jag redo för sommarlovet! :D
Sedan ska jag börja fordon när jag ska börja på gymnasiet för er som var intresserade, hahah. Så det ska bli najjs, ser nästan fram emot skolan. Jag vet.. Men jag gör faktiskt det. Kunde man aldrig tro, hahahahah.
Det är inte riktigt mina framtidsplander, att bli mekaniker, fastän jag har och är väldigt intresserad av just bilar och motorer och hela den skiten, så hade jag ju annat på tanken. Men får se om jag kan lyckas med det ändå och får se vart tiden tar mej. :)

Jag har inte så mycket mer att säga och jag ber er ÄNNU en gång att ni kan ju slänga en kommentar vad ni vill läsa om. Något ni vill att jag ska skriva om eller vad som helst, för det är pretty svårt att bara komma på saker ur tomma intet. Eller det har jag egentligen inga problem med, men jag vet ju inte vad NI vill läsa om och jag vill ju inte börja mala på om något som ni ba "omg, trååååkigt" o ba klickar ner min blogg och aldrig läser igen, hahah. :) Om ni vill veta vad jag tycker om.. gamlingar tex, så skriv det! Eller typ.. pennor.. eller.. strumpor.. Hahaha, nä men vad som helst!

Jo, jag kan ju berätta att mitt lilla syskonbarn, som jag är Gudmor åt *stolt*, ska snart döpas och hon är knappt två månader och så uuuuuuber sööööt!!!
Hon har börjat försöka prata och hon ler och skrattar jätte mycket. Åhhh! :D Bebisar alltså.. så söta o ba helt underbara!
Längtar dock tills hon kan hålla uppe sitt huvud själv, för just nu tippar det bara. Hahah!

Hennes första ord, om jag fick bestämma, skulle vara.. mer en mening.. men "förgör fjortisarna". Ofta inte bra då eller?! Jo, tänkte la det! :) Och blir hon fjortis.. Nä då vet jag inte vad jag gör.. Tar en hink full med svart hårfärg, nitskärp och musik från Ebba Grön till Green Day till Dead By April. Hon ska bli en mini Emelie! :D
Oh harregud.. Stackars barn..

Hahah men men, nu är jag SÅHÄÄÄR trött och ska sova. Skola imon! Yey..

Aja sov så gött o ha de! :)




Ellinore. :) Har man ingen napp så är handen alltid ett bra andrahandsval.
O då menar jag ALLTID.. iaf med denna lilla flintisen!





Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg <3

2011-10-08 @ 13:19:06
URL: http://johansfliicka.blogg.se/?tmp=08131027

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0