Sjuk. 17-03-11

Tjabba tjena hallå!

Jag är sjuuuuk. As trööööökigt.. Ont i halsen och lite i nacken och huvudet och känner mej stel och ovig till 100.
Önska jag kunde tvinga hit en viss männsika, (gillar när människa alltid blir männSIKA), till och ligga och massera mej hela dagen! :D *hostKIMhost*
Men lär inte ske.. :(

Att jag var tvungen och bli sjuk just NU.. -.-
Måste kunna en låt till idag med bandet och jag kan inte gå hemifrån.. Bra där.. Och idag skulle vi också repa för första gången med tjejen som ska sjunga.

Well, igår åkte jag och var hos Kim, det var najjs! :D<3
Han var såhääär gullig fall någon hade anteckningsblocket redo!
Men jag blir så aaarg på mej själv ibland.. Och hatar när typ kärlekskänslorna går upp och ner. Ena stunden är man jätte "ÅÅHHH JAG ÄR SÅ KÄRLEKFULL NU!! ÅHH JAG VILL BARA KRAMA SÖNDER DEJ!!" och andra typ är man ba.. Chill.. Jag är så ovan vid det här chill stadiet för jag brukar alltid vara det andra. Känns konstigt.. Men aja! Det går la över typ imon eller något, hahah.

Men jag har typ ingenting och skriva asså.. Jag vet att väldigt många frågar denna frågan men nu gör jag det med.. Har du något förslag om vad jag ska skriva om här så är det ba och langa en kommentar, eller vad du nu vill läsa om. Ett visst ämne eller vad jag tycker om si eller så, eller vad fan vet jag. Hahah.. :p

Och jag tycker lite synd om männsikorna i Japan.. Tror att världens undergång är på G! Blir la lagom om det börjar hända skit i Japan och sedan tar det sej la hit tillslut, lagom till den 21 december 2012.. Nä men vad vet jag. Det är bara vad jag tror. Btw så fyller en super fin människa år den dagen, inte så svårt och lista ut vem, hahah.

Aaaaaaajaaaaa, nu har jag inget mer att säga, förutom att jag är hungrig och inte orkar äta, hahah och jag ska nog ta och spela lite minecraft nu, AWESOME! Nä men, ah, ha det gött! :)



Mitt feta hus i ett träd på minecraft. :p




Kommentarer
Postat av: ankiis

ja världen kommer att gå under. men vi på tjörn behöver inte oroa oss.

tjörn kommer inte gå under för här händer det aldrig någonting :D

2011-03-18 @ 10:08:13
URL: http://pookerfaace.blogg.se/
Postat av: Till: ankiis

hahahahahah jaaa typ.. xD

2011-03-18 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0