Seeent.. 15-03-11

HAJ!

Nu är klockan sent o jag MÅSTE verkligen gå o lägga mej efter detta.
Men kände ba för att skriva lite.. Fattar inte varför men det känns gött att kunna yttra sej om vad man vill (nästan) utan att folk som INTE vill läsa det, behöver läsa det o kommenterar ngt onödigt. Utan här läser ju ba dom som är intresserade, lr ah.. O har tråkigt.. hahah. Men det är la smällar man får ta. :p

Jadu, idag så var jag ju i skolan då o sedan åkte o repa med bandet. Jag spelar bas i ett band. Vi måste repa så in i.. för vi måste kunna en låt utantill innan tordag.
Vi hade sångare o sånt men det har vi inte längre. Så om någon är intresserad så är vi mer än glada om ni hör av er. :D
Helst tjej då, iaf JAG, vill ha ett tjejband. :)
Men just nu är vi typ ett band som spelar för folk som inte har ett band o vill uppträda. Öppen Scen t.ex. Så ja.. Vad ska vi kalla oss egentligen..?
Jag har ingen som helst aning men aja, det blir väl bra!
På ngt sätt måste man ju kma framåt o detta funkar la.

Sedan efter repningen åkte jag in till Stenungsund o träffa en kompiiiis som jag skrev i förra inlägget.
Det var chill dill med sill! :)
O imon blire upp tidigt om jag inte försover mej/somnar om som jag ALLTID, på ngt sätt, lyckas göra.. Men jag är så gött jävla lat.. -.- USCH!!

Börjar bli jävligt trött o klockan närmar sej FÖR MKT!
Så nu säger jag godnatt så får ni sova så gott o tja.. GÅ TE SKOLAN! Hahahah..






Trött o ett fejkat leende.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0